Multivitamiin täiskasvanutele

35.00 

Tootekood: - Kategooriad: , Silt:

Kirjeldus

100 tk x 1000mg
TOIDULISAND!

Ei ole ravim ega asenda täisväärtuslikku toitumist!

Koostis: Vitamiinid- A, B2, B6, B12, C, D, E, foolhape, niatsiin, tärklis, dekstriin (ei sisalda kunstlikke säilitus- ja värvaineid ega magustajaid)
Kasutamine: 1 tbt 1x päevas
Toime:
Multivitamiin aitab säilitada normaalset metabolismi ja keha funktsioone. Selles tootes on kõik vajalikud vitamiinid, mida keha vajab. 
A-vitamiin: on silmavitamiin. Kui inimene vaatab palju TV või kasutab palju arvutit, siis ta silmad tarvitavad suures koguses A-vitamiini. A-vitamiini puudus võib tekitada halva silmanägemise, kehva kasvu ja nõrga immuunsus. A-vitamiini saab nendest toiduainetest: kala- ja loomamaks, või, karotenoidid – oranžid ja kollased köögiviljad (paprika, porgand, apelsin, papaia)
B-vitamiin: B-vitamiini puudus võib tekkida kergesti nendel inimestel, kes tarvitavad palju magusat, sest suhkur hävitab B-vitamiini. See vitamiin on väga oluline närvisüsteemi jaoks. B1, B6, B12 ja foolhape on olulised vitamiinid meie aju jaoks. Nende ainete puudus vähendab tähelepanuvõimet ja nõrgestab mälu. Toidust saab B-vitamiine: idud, sealiha, pärm, kaerahelbed, täisteraviljatooted, pähklid, maks, mandlid, muna, juust, brokoli, kaunviljad, kliid, seemned, spinat, kala, munakollane, banaanid. 
C-vitamiin: C-vitamiini saab kõige paremini puuviljadest ja marjadest, aga kuna paljud inimesed ei tarbi piisavalt värskeid tooteid, siis tekib C-vitamiini puudus. Rämpstoidu söömine soodustab c-vitamiini puuduse teket. Nendel inimestel on tavaliselt külmetushaigused ja infektsioonid tingitud c-vitamiini puudusest. C-vitamiin on vajalik ka tervislikuks arenguks, igemete jaoks ning haavade parenemiseks. Toidust saab c-vitamiini: puu- ja köögiviljad, marjad, mahl – astelpaju, kibuvits, mustsõstrad, tikrid, maasikad, paprika, kaalikas, brokoli, tomat, kapsas, kartul, tsitruselised, kiivi
E-vitamiin: kaitseb organismi vabade radikaalide kahjuliku toime eest- on antioksüdandid. 2/3 inimestest ei saa toiduga piisavalt E-vitamiini ning see teeb nad altimaks südamehaigustele. E-vitamiini puudus lastel tekitab alaarengut kasvus ja aneemiat. Toidust saab: taimsed õlid, seemned, pähklid, oliivid, täisterajahu
D-vitamiin: Toidust saab: kalarasv, munakollane, või, pärm, rikastatud piimatooted, määrdemargariin. 
Vitamiinide omastavust taksitavad: liigne kohvijoomine, alkoholi tarbimine, suitsetamine, mõned ravimid, samuti mõned antibeebipillid.
Sobilik: Täiskasvanutele, eriti neile, kellel on vitamiinide puudus ja kes ei saa toidust enda igapäevast soovituslikku vitamiini vajadust. 
Vastunäidustus: tundlikkus koostisainete suhtes
Säilitamine: Hoida lastele kättesaamatus, pimedas ja kuivas kohas. Säilub 36 kuud.

 

TOODE AINULT ETTETELLIMSEGA! Palun kirjutage meile oma soovist –  info@hiinatervisesalong.ee

Lisainfo

Collection
Gender

Tags

, ,